reklama

Káva, sukňa, múza a zákon prírody

Ráno som sa poliala kávou a tak čakám kým mi vyschne sukňa. Keď človek nosí rifle celý život a ešte viac a príde pekný deň, keď má chuť obliecť si sukienku, tak sa samozrejme musí poliať kávou. V paralelnom vesmíre, kde som Škót s chlpatými nohami a pokrivenou tvárou od vetra som si dnes pravdepodobne obliala kilt.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Moja prvá reakcia smerovala na dobrú kávu na stole, na zemi...a na mojej sukni!!! (Ktorá je vlastne vraj tričko, ale tak..kupovala som ju/ho/to v krajine Guinnessu, kde je priemerná váha čajočiek vyššia ako na Slovensku, tak som sa mohla aj seknúť.) Postavila som si vodu na kafe, vodou vyšúchala sukňu, zavesila na „žinku" (rozumej „šňúrik natiahnutý cez izbu") a pijem to kafe. Ak budem meškať do školy...

Áno, obvykle sukne na mne nevidno. Skejtové (píšem ako počujem) boty sú totiž až príliš pohodlné a pri horskom zleze dole kopcom z intráku necítim každý kamienok, plechovku, skrutku, vrchnák ako v balerínkach. Tie sú dobré ako papuče. A k skejtovým botám sa veľa sukien nehodí. Skúste chodiť v pohodlnej obuvi a mať oblečené niečo nepohodlné. Skúste byť pohodlným človekom a obliecť si niečo nepohodlné. Skúste si obliecť seba. Klikám na tretiu možnosť. Odoslať. Ďakujeme za Vašu dnešnu voľbu. Prajeme krásny deň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja prvá múza. Matróna. Dokonalosť sama o sebe. Romantizmus v 21. storočí. Aristokracia bez titulu a na vidieku. Každý pondelok ráno o 5 som ju vídavala na zástavke. Tá grácia. Nádherný príklad toho, na čo by som sa v živote nepozrela ani keby ma obkľúčili 30 predavači kradnutých parfémov na prázdnej zástavke, poviazali ma a násilím mi otvorili okále, že, kukaj, ne, na ty hadry. Čo je vlastne nereálna situácia. Ako môže byť niekto na prázdnej zastávke, chápete. Sú veci, ktoré by som si naozaj neobliekla. Ale lejdy de ona to nosila, lebo skutočne bola lejdy de ona. Pre svoju karmu, pre svoju osobnosť, ktorá z nej žiarila aj o 5 ráno bola mojou prvou múzou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Oblečenie, podľa môjho skromného názoru bez akéhokoľvek titulu, ktorý by mu dodal vierohodnosti a váhy, má dopĺňať tú karmu/vyžarovanie/osobnosť. Zákon prírody, ktorý neoklameme.

Už mi vyschla sukňa, tak končím tento článok Nechce-sa-mi-písať-seminárku-radšej-urobím-niečo-zbytočné-a-napíšem-o-ničom-ktorý-je-škoda-čítať-tak-nečítajte. Aj Škótovi už vyschol kilt, predpokladám, ak mu ho ten vietor neurval zo žinky. Čas ísť na mestskú hromadnú dopravu a obzerať múzy alebo si zahrať na gajdách.

Nika Kollárová

Nika Kollárová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

redhead mindcracker Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu